Strony

sobota, 21 czerwca 2014

Kilka słów o kosmetykach do opalania i pierwszy KONKURS u Adore My Size;)

Witajcie !

Dziś przychodzę do Was z szybkim postem konkursowym ;)
Poprzedni wpis dotyczył moich sposobów na opaleniznę z tubki. Dziś zapraszam na kilka słów na temat kosmetyków jakich osobiście używam do i po opalaniu.

Zostańcie ze mną do końca ;)

Kto czytał poprzedni post wie,że jestem wielką fanką olejków pielęgnacyjnych. Swój ideał do pięlęgnacji ciała już znalazłam, teraz kolej na olejek do opalania.
Całkiem niedawno natknęłam się w lokalnej drogerii na firmę Miraculum przetestowałam kilka produktów i byłam bardzo zadowolona. Jest to polska marka, a ja bardzo cenię sobie lokalne produkty,więc będąc ostatnio w tej samej drogerii skusiłam się na produkty do opalania z serii Mirasol.

Na pierwszy rzut przetestowałam olejek do opalania


Główną zaletą tego produktu jest piękny zapach kokosa długo wyczuwalny na naszej skórze. Olejek zapewnia złocistą opaleniznę, SPF niski tylko 6,mam ciemną karnację więc jak dla mnie wystarczający.
Wygodne opakowanie z atomizerem, cudny zapach jednym słowem sama przyjemność aplikacji;)

Kolejnym produktem z serii Mirasol jest przyśpieszacz opalania


Karotenowy przyśpieszacz opalania z D-Panthenolem i masłem kakaowym sprawdził się całkiem niezle. Jeśli o mnie chodzi używam tego typu produktów tylko na nogi, i śmiało mogę stwierdzić,że bardzo fajnie się na niego opala ;)
Zapach nie jest już tak kokosowy jak w olejku,ale właściwie nie mogę uznać tego za minus. Pachnie standardowo jak każdy produkt z tej serii.

Po intensywnym opalaniu, czas ukoić naszą skórę. W tym celu idealnie sprawdziło się nawilżające mleczko po opalaniu Mirasol.



Produkt zawiera D-PANTHENOL, alantoninę oraz ekstrakt z aloesu. Fajnie ukoił skórę po kąpieli słonecznej. Mleczko zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry, dodatkowo pięknie pachnie. Myślę,że śmiało może zastąpić nam balsam pielęgnacyjny;)

A TERAZ MOJA NIESPODZIANKA DLA WAS!!!

W związku z tym, że przetestowałam wyżej wymienione kosmetyki na własnej skórze zdecydowałam się zrobić małe rozdanie konkursowe. ;)
Nagrodą jest :

Konkurs odbywa się na blogu oraz na moim profilu na Facebooku https://www.facebook.com/adoremysize
Zasady konkursu :
Jeśli bierzesz udział na blogu - zostaw komentarz pod tym postem o treści : ''biorę udział''
Konkurs trwa od dziś 21.06.2014 do środy 25.06.2014
Wylosuję jedną osobę,która otrzyma wyżej wymienioną nagrodę.
Ogłoszenie wyników w czwartek 26.06.2014 na moim Facebooku ;)


Zapraszam serdecznie do zabawy !!!

Buziaki <3

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz oraz poświęcony mi czas <3