Strony

piątek, 13 marca 2015

VlogMag.pl

Kochani, dziś zapraszam Was na nieco bardziej informacyjny wpis , osoby które śledzą mój fan page na facebooku wiedzą , o tym że od jakiegoś czasu wrzucam filmiki dotyczące tematyki plus size. Nie , nie zostałam youtuberką robię coś znacznie lepszego...



Dziennikarstwo to moja praca, pasja i chyba do tej pory największa miłość. Przyznam szczerze,że jestem osobą dość specyficzną , stronię od polityki, czasami szczerze nie mam pojęcia co się w świecie dzieje, ani kto komu strzelił gola. Wiem za to jak dobrze wyglądać, mając rozmiar większy niż 38, wiem też ile pracy każda z kobiet plus size musi włożyć w to, aby fajny efekt osiągnąć. 
Od zawsze interesował mnie szeroko pojęty lifestyle związany z tematyką plus size. Nie chodzi tylko o stylizacje, plus size to już styl życia .Każdego dnia każda XL-ka jest inspiracją dla innej Xl-ki , właśnie po to powstał mój własny kącik , w nowej telewizji internetowej VLOGMAG .

VLOGMAG, to polityka, sport, newsy, ale dla mnie przede wszystkim miejsce, w którym mogę podzielić się z Wami częścią mojego świata;)
Cały czas intensywnie pracujemy nad tym, aby każdy kolejny odcinek był bardziej atrakcyjny.
Jeśli zapytacie się mnie o czym tak naprawdę jest mój kanał, odpowiedź jest tylko jedna!
Jest dla Was, to miejsce, do którego zapraszam ludzi, których plus size inspiruje tak samo jak mnie. Wywiady, recenzje, spotkania blogerów, pokazy mody, lookbooki, porady, metamorfozy i wiele wiele innych rzeczy to wszystko będzie działo się na VLOGMAG

Dostaję również sporo wiadomości co trzeba zrobić,aby coś wspólnie ze mną nagrać. To bardzo proste! Jeśli masz coś ciekawego do powiedzenia, robisz interesujące rzeczy, jesteś blogerką plus size, kochasz modę tak jak ja , chcesz pokazać swoją stylizację, a może w Twojej okolicy jest jakiś fajny event dla większych kobiet? Prowadzisz sklep z odzieżą dla pań o krągłych kształtach, potrzebujesz fajnej reklamy swojego asortymentu? Jeśli tak napisz do mnie wiadomość prywatną adoremysize@gmail.com . To wy tworzycie VLOGMAG! Podziel się ze mną swoją pasją do rozmiaru plus!

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć oraz materiałów wideo , to wszystko to dopiero początek ;)

Mój pierwszy filmik z blogerką LotiPlusSize , Loti opowiedziała mi o tym jak łączy pracę z pasją oraz dlaczego nie zachęca do diet;)






Było dużo śmiechu i pozytywnej energii , poniżej kilka zdjęć z naszego spotkania ;)






Piękna LotiSizePlus inspiruje nie tylko mamy plus size, jest inspiracją dla wielu kobiet, które nie do końca potrafią realizować swoje marzenia, dzięki niej coraz więcej kobiet uwierzyło w siebie. Loti jeszcze nie raz wystąpi w moich filmikach, póki co koniecznie odwiedzajcie jej bloga ;)  klik .


Już niedługo kolejny post,w którym pokażę Wam fajną relację z warsztatów Big Bazaar ;)

Kochani , mam nadzieję że mój wpis zainspirował Was do tego,że w życiu trzeba robić to co się kocha, spełniać pasje i marzenia , wszystko  po to , aby osiągnąć swój własny , wewnętrzny sukces. Przede mną jeszcze długa droga, cieszę się ,że spotykam na niej osoby, które pozwalają mi realizować marzenia.

 Wielkie podziękowania dla  Butiku  Trocadero Fashion Touch piękna sukienka, którą mam na sobie to projekt Pani Ani Zaleskiej koniecznie odwiedzajcie profil sklepu na facebooku tutaj po więcej modowych inspiracji;) Dziękuję również całej ekipie  VLOGMAG !

;*
Iza


3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Filmik również ;) Zaczynam obserwację i licze na rewanż ;) zapraszam ;**
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola guapa!!
    desde hoy te sigo en tu blog y te invito a conocer el mío
    http://todoeldiadecompras.blogspot.com.es/
    Bss

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz poświęcony mi czas <3