Strony

niedziela, 13 września 2015

Rano nigdy nie mam czasu...

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem strasznym śpiochem. Za każdym razem, kiedy zaplanuję sobie listę rzeczy do zrobienia przed wyjściem z domu, kończy się to prawdziwym dramatem. Niezależnie od tego czy obiecałam sobie dzień wcześniej wyprasować ubrania, przygotować materiały do pracy czy pomalować paznokcie za każdym razem brakuje mi czasu. Robię milion innych rzeczy, zwyczajnie zaśpię lub nagle przychodzi mi do głowy genialny pomysł: "hmm.. ostatnio była moda, chyba na pogniecione ubrania ;))" no cóż można i tak. Poranki u mnie to szaleńczy pęd między szafą, łazienką, kuchnią, szukaniem kluczy itp. Podobnie jest z moimi włosami. Na facebooku pytacie mnie często czym układam swoje włosy. Jak wiecie jestem posiadaczką kręconych włosów. Powiem wprost czasami je kocham, a czasami mam ochotę chwycić za nożyczki i niczym Beyonce zainwestować miliony dolarów w peruki. Moje loki mają tendencję do puszenia się, kręcone włosy są z reguły matowe, porowate, suche. Codzienne mycie głowy spędza mi sen z powiek- dosłownie, żeby umyć, ułożyć, wysuszyć swoje włosy potrzebuję wstać 40 minut wcześniej! Nie mogę ich nie suszyć, ponieważ wtedy są oklapnięte, pozbawione życia i wyglądają na brudne. Można powiedzieć, umyj włosy dzień wcześniej, a rano pośpij dłużej. Jeszcze kilka miesięcy temu nie było to możliwe. Każdego ranka budziłam się z szopą na głowie, pędem leciałam pod prysznic potem układanie, suszenie i... godzinne spóźnienie do pracy. 
Dziś zapraszam Was na wpis, o kosmetykach do włosów które absolutnie zmieniły kondycję moich loków, pozwoliły oszczędzić czas oraz cieszyć się piękną fryzurą nawet do 3 dni! 
zapraszam do lektury...
Serię do pielęgnacji włosów sióstr Kardashian oglądałam wiele razy na instagramie, widziałam dziewczyny zachwycone lakierami, olejkami, czy akcesoriami sygnowanymi nazwiskiem sławnych sióstr. Piękne opakowania, oryginalny design w połączeniu z nazwiskiem Kardashian sprawiały, że chciałam sprawdzić czy kosmetyki to tylko bubel w ładnym opakowaniu czy może godne uwagi produkty. Przyznam jestem trochę leniwa i jeśli nie można dostać czegoś lokalnie w drogeriach po pewnym czasie odpuszczam. Mój zapał na kosmetyki od Kradashianek minął. Jednak jakiś czas temu, kiedy szukałam kosmetyków mogących uratować moje przesuszone loki przypadkowo natrafiłam na sklep internetowy BOSCO DESIGN i to właśnie tam znalazłam kosmetyki do stylizacji i pielęgnacji włosów z serii "Kardashian Beauty" 
Dostępne w Polsce, ekspresowa wysyłka i bardzo korzystne ceny. Natychmiastowo zdecydowałam się dokonać zakupu. Mój wybór padł na suchy szampon oraz fluid do układania loków.

W swoim życiu miałam już przygody z różnymi szamponami w wersji suchej. Każda kończyła się katastrofą. Z jednej prostej przyczyny każdy z nich barwił moje włosy na szaro bury kolor, którego później nie byłam wstanie wyczesać. Początkowo myślałam, że nie potrafię używać tego typu produktów. Nawet jeśli pozbyłam się niechcianego odcienia- po kilku minutach szczotkowania na głowie miałam puch w efekcie czego kończyło się to myciem włosów. W przypadku tego produktu sytuacja jest zdecydowanie inna. Po pierwsze kolor, a raczej jego brak szampon to bezbarwny spray, który odświeża, unosi nasze włosy oraz daje efekt w moim przypadku identyczny niż po umyciu głowy!!!
Nie muszę szczotkować włosów, wystarczy,że "przeczeszę" je palcami i moja fryzura natychmiast zyskuje nowy świeży wygląd i to w mniej niż 3 minuty!!!

 Opakowanie przypomina klasyczny lakier do włosów. Jeśli chodzi o aplikację ja czasami pryskam włosy z odległości kilku centymetrów, czasami aplikuję spray na dłonie i wcieram bezpośrednio w skórę głowy. Wszystkie kosmetyki z serii Kardashian zawierają w składzie pielęgnacyjny olejek z czarnuszki, dzięki czemu oprócz dobroczynnego działania na włosy pachną obłędnie. Nie potrafię Wam opisać zapachu, ale przypomina dobre, markowe perfumy;)

Suchy szampon uratował mnie już wiele razy. Teraz przedstawiam Wam produkt odpowiedzialny za skręt moich włosów. W swoim życiu przetestowałam X specyfików podkreślających loki. Od tych z naprawdę górnej półki cenowej do najtańszego żelu z kiosku. Za każdym razem kończyło się to w podobny sposób. Efekt kasku na głowie, posklejane, sztywne kosmyki, które z lokami miały coś wspólnego praktycznie pierwsze kilka minut po aplikacji. Mam bardzo cienkie włosy, jednocześnie jest ich mega dużo, dlatego aplikację tego typu kosmetyków muszę idealnie wyważyć, aby podkreślić jednocześnie nie obciążając cienkich włosów. Kremowy żel podkreślający skręt to mój ideał. Jedna pompka wystarczy, aby nadać lokom piękną formułę. Bez efektu, obciążenia czy sklejenia.

Jeśli chodzi o formę aplikacji tego produktu przetestowałam różne wersje. Za każdym razem sprawdza się idealnie. Po umyciu wcieram produkt w jeszcze wilgotne włosy, pod wpływem ciepła suszarki potrafi wyczarować na głowie prawdziwe sprężynki. Po całkowitym wysuszeniu, kiedy widzę, że loki gdzieś tam zgubiły swoją strukturę (m.in. z powodu zbyt intensywnego strumienia ciepła) aplikuję fluid i natychmiastowo spuszone kosmyki zamieniają się w loki. W połączeniu z suchym szamponem, również spisuje się rewelacyjnie. Zapach identyczny jak w przypadku suchego szamponu uzależnia!!!

Długo szukałam produktów idealnych, które pozwoliłyby ogarnąć bałagan na mojej głowie. W przypadku włosów kręconych utrzymanie ich kondycji, nawilżenia i efektu wizualnego jest naprawdę trudne. Dzięki serii "Kardashian Beauty" to możliwe. Suchy szampon idealnie sprawdzi się na prostych włosach, szczególnie tych cienkich, pozbawionych objętości. Szczególnie polecam go tym z Was, które mają ciemne włosy. Jest niewidoczny i naprawdę robi dobrą robotę. 
Całą serię kosmetyków sióstr Kardashian możecie kupić w sklepie internetowym  Bosco Design TUTAJ <3
Bosco Design posiada w swoim asortymencie produkty wielu innych firm do stylizacji, pielęgnacji włosów oraz akcesoria do modelowania;)
Zaglądajcie koniecznie!

Znacie prezentowane produkty?
Z jakimi problemami borykacie się podczas codziennej stylizacji fryzury?;)
Lubicie suche szampony, czy stawiacie na codzienne mycie głowy?

;*
Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz oraz poświęcony mi czas <3