Strony

piątek, 8 sierpnia 2014

Róż i już !!!

Cukierkowo landrynkowo !

Czyli kilka słów o tym,że plus size w kolorze wygląda dobrze !

Witajcie!

Kto mnie zna ten wie, że uwielbiam kolorki. Do znudzenia powtarzałam, że nic nie poprawia mi humoru tak jak ciuszek w intensywnym kolorze. Mówiłam, że ubrana w fajny neonik nie potrzebuję już makijażu, bo natychmiast wyglądam i czuję się lepiej. To wszystko prawda !

Niestety, w życiu nie ma tak pięknie i na fajne ciuszki trzeba "polować". Polski rynek ubraniowy jest naprawdę "ubogi" rozmiarówka mała, więc żeby znaleźć coś fajnego trzeba się sporo nagłowić.
Szukałam w lumpeksach, na bazarkach, outletach  sieciówkach generalnie wszędzie. Tam jednak wiadomo- jak się trafi to się ma , jak się nie trafi to się nie ma ! A dobrze trafić jest ciężko.

W końcu na swojej drodze napotkałam sklep o jakże wdzięcznej nazwie XL-ka.  http://xl-ka.pl/ .
Przyznam szczerze, że odrazu zakochałam się w asortymencie, który jest po pierwsze bardzo bogaty, a po drugie bardzo atrakcyjny pod względem cen ! Chyba każda z Nas lubi tanie kupowanie !

XL-ka oferuję dla każdego coś miłego: wspaniałe tuniki, piękne żakiety, eleganckie sukienki wybór mamy ogromy.
Ja zdecydowałam się na tuniczkę o fasonie lekko oversize, która idealnie maskuję większe biodra nadaje się zarówno do leggisnów na chłodniejsze dni jak i do szortów na letnie upały. Do tego kolor intensywny róż- po prostu musiała być moja ! 

Wiadomo, że zamawiając ze sklepu online zawsze mamy pewne obawy. Mianowicie czy jakość będzie dobra, czy ciuszki będą miały odpowiednią rozmiarówkę, czy będą identyczne jak na prezentowanych zdjęciach. Takie obawy są jak najbardziej normalne. Ja również je miałam.

Kiedy jednak następnego dnia po złożeniu zamówienia- ekspresowa dostawa to ogromy plus dla XL-ki, zawitał do mnie kurier z paczuszką- nie mogłam się wprost doczekać obejrzenia zawartości.

Efekt przerósł moje oczekiwania- po pierwsze bardzo starannie zapakowane ciuszki- na wieszakach,
to również ogromny plus, ponieważ niektóre sklepy nie respektują tak ważnego elementu jak pakowanie odzieży wrzucając ubrania byle jak do koperty, w efekcie czego dostajemy pogniecione rzeczy, i już na samym początku jesteśmy zawiedzione. Jeśli chodzi o Xl-kę możemy być pewne, że nie spotka nas taka nie miła niespodzianka.

Kolejnym plusikiem były dwa urocze cukierki włożone do paczuszki- niby nic wielkiego, prawda?
Uwierzcie, że bardzo poprawiło mi humor i naprawdę pozytywnie zaskoczyło !

Przejdę teraz do samych ubrań.
Starannie uszyte, wykonane z bardzo dobrego gatunkowo materiału, mogę śmiało pokusić się o stwierdzenie, że w rzeczywistości ubrania od Xl-ki wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciach prezentowanych na stronie sklepu.

Kolejna ważna informacja. która również często budzi wątpliwości podczas zakupów online, mianowicie jak dana rzecz zachowa się po praniu- to bardzo istotne !

Kochani, sprawdziłam i potwierdzam moje wcześniejsze słowa- bardzo dobre gatunkowo materiały nie stracą swojej jakości po praniu i wielokrotnym noszeniu. 

Tak więc z czystym sumieniem mogę Wam polecić sklep, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, cieszę się, że w sieci są takie miejsca gdzie okrągłe babeczki mogą znaleźć fajne, modne ubrania, w atrakcyjnych cenach. Już wiem ,że będę wracała do XL-ki na kolejne zakupy.

Was również do tego bardzo zachęcam !!!

Odnośnie mojej stylizacji postawiłam na tzw. miejski luz ;)
Mamy lato i trzeba z tego korzystać, tak więc różową tuniczkę połączyłam z moimi jeansowymi szortami. Białe trampki i ulubiony ostatnio naszyjnik dopełniły całą stylizację ;)

Modnie, wygodnie, kolorowo i na luzie- dla mnie idealnie! 

A dla Was? - Oceńcie sami ;)



Prawda,że piękny kolor ?;)


Ostatnio, swoje ulubione "muchy" zamieniłam na "kocie" oprawki i przyznam szczerze, że jestem bardzo zadowolona ;)




Na spacer, na miasto do kina - w takim stroju możecie iść praktycznie wszędzie ;)


Właśnie tak się cieszę jak mam nowy super ciuszek ;)




Tak właśnie prezentuje się moja najnowsza perełka  ;)

Już niebawem pokażę Wam kolejną stylizację z innym równie fajnym i oryginalnym ciuszkiem z asortymentu Xl-ki ;)

Oceńcie same czy warto robić zakupy online ;) Moim zdaniem w sklepie takim jak Xl-ka jak najbardziej tak ;)

Zachęcam Was serdecznie do odwiedzania sklepu internetowego http://xl-ka.pl/
oraz profilu na Facebooku https://www.facebook.com/modaXLka , gdzie możecie składać zamówienia a także wszelkie pytania dotyczące asortymentu. 

Przemiła obsługa odpowie na każde z zadanych pytań, oraz rozwieje wszelkie wątpliwości ;)

Dajcie znać jak podoba się Wam moja stylizacja ;)

Buziaki <3

8 komentarzy:

  1. świetna bluzka, ja ostanio bardzo pokochałam farbowane bluzki ;)
    ps. fajny blog, będę tu czesciej wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny ! <3 cieszę się ze podoba Ci się mój blog ;)

      Usuń
  2. cudowny t-shirt :)
    Uwielbiam gdy ludzie nie boją się kolorów :)
    Szorty też fajne :) Ja od jakiegoś czasu robie je sama i sprawia mi to przyjemność ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukierkowo, landrynkowo, i bardzo fajnie. Koszulke chetnie bym widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw bardzo mi się podoba :) Wszystko ładnie gra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że lubisz bawić się modą i to doceniam - masz swój styl!
    Naszyjnik+bluzka=dobre połączenie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz poświęcony mi czas <3