Strony

środa, 25 lutego 2015

Mogę wszystko...


Hej!
Dziś zapraszam Was na kolejny stylizacyjny wpis . Tym razem chcę zaprezentować Wam stylizację, która z jednej strony jest bardzo prosta, z drugiej nieco kontrowersyjna..
Tytuł "Mogę wszystko" również nie jest przypadkowy .
Zapewne każda z Was, szczególnie XL-ka niejednokrotnie słyszała ze czegoś tam nie wypada, że tu za dużo, tam za mało, gdzieś opina,ściska, uwydatnia.
Moje Drogie Panie, te z Was-dumne posiadaczki krągłości wiedzą dokładnie o czym mówię, tych, których natura nie obdarzyła bujną figurą również zapraszam do lektury. Nie istotne jest to ile mamy centymetrów, kilogramów, nasze piękno zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne jest miarą atrakcyjności.
Marzyłam, chodziłam, zastanawiałam się, szukałam- spodni z eko skóry. Nie jestem fanką zakupów online, więc ratowałam  się asortymentem sklepów stacjonarnych. Tutaj zaczęły pojawiać się kolejne "schody" brak rozmiarówki w anorektyczne 44 nie byłam w stanie zmieścić moich dolnych partii ciała. W końcu po długich poszukiwaniach oraz uwagach mojej Mamy typu: - "skórzane spodnie?, nie nie to chyba nie na Twoją figurę" !? najzwyczajniej w świecie się poddałam. 
Pewnego pięknego dnia, kiedy to pozycja skórzanych spodni już dawno została usunięta z mojej wish listy, podczas zupełnie przypadkowej wizyty w Zarze, moim oczom ukazały się spodnie, których tak długo szukałam. Przyznam szczerze,że wzięłam je w ciemno. Obniżka 199,99 na 59,99 skutecznie mnie do tego zachęciła. Stwierdziłam,że jeśli będą za duże to poprawię u krawcowej, jeśli zbyt małe - no to może trochę schudnę;)) Okazały się idealne. Dodatkowy plus to kolor khaki, który będzie hitem nadchodzącej wiosny .

Zestaw, który mam dziś na sobie jest bardzo prosty. Kamelowy płaszcz, czarna bluzka, botki, znana już Wam torebka plus dodatki utrzymane w kolorze złota.


Oczywiście dodam,że ostatnio mam typowo pogodowego pecha do zdjęć. Kiedy tylko coś zaplanuje na dworze panują minusowe temperatury oraz wieje straszny wiatr. No cóż;)
Tak o to prezentuję się "gwiazda" stylizacji

Spodnie prezentują się właśnie tak, nie wiem jak Wy ale ja pomimo kiepskiej jakości zdjęć jestem nimi naprawdę oczarowana. Mają odpowiednią długość, nie opinają zbytnio sylwetki w rzeczywistości to fason lekko oversize, a co najważniejsze wykonane są z cienkiej eko skórki, pozwalającej skórze oddychać, zapewniają tym samym komfort noszenia, bez efektu tzw. "pancerza".
Przy tego typu spodniach musimy odpowiednio skompletować pozostałe elementy stylizacji, tak aby sylwetka prezentowała się korzystnie. Czarna bluzka ,którą mam na sobie to zdobycz z River Island, materiał imitujący jedwab, lekko oversizowy fason i luźniejszy dłuższy rękaw sprawiły,że na chwilę obecna to numer jeden w mojej szafie, zobaczycie ją na pewno w wielu stylizacjach.
Czarne botki dodatkowo wysmuklają nogi, do tego typu spodni najlepiej będą prezentowały się szpilki,botki, ewentualnie balerinki. Nie polecam wpuszczania spodni w buty, ponieważ wtedy skrócimy nogi i zafundujemy sobie optyczne wrażenie ciężkości.


Dodatki, na które się zdecydowałam to okulary wyprzedażowy łup z Parfois, oraz naszyjnik kupiony w chińczyku za.. 5 zł ! Można?- Oczywiście ,że tak;)
Pomadka, którą mam na ustach, to piękna fuksja marki Kontigo, już niedługo opowiem Wam o mojej współpracy z tą firmą;)


Nie, nie dobierałam torebki do tej stylizacji;) To moja pierwsza rzecz z firmy Monnari , jestem bardzo zadowolona z jakości tej torby. Wygodna,pojemna oraz bardzo efektowna Lov it!


Mam dużą pupę, pełne biodra i spore uda. Jeśli tak jak ja masz krągłości zrób z tego swój atut!


Kamelowy płaszcz również bardzo dobrze znacie. Jest to moja kolejna zdobycz z lumpeksu. Nie widzę sensu zostawiania fortuny w sieciówkach na okrycia wierzchnie, skoro to samo możemy kupić w second handzie milion razy taniej!


jest i backstage;) wiało, świeciło, mroziło pogoda była fatalna, jednak mimo tego udało nam się zrobić kilka fotek dla Was;)

To już wszystko na dzisiaj.
Koniecznie dajcie znać jak podoba się Wam mój pomysł na skórkowe spodnie.
Jestem ciekawa, czy posiadacie takie w swoich szafach, lubicie, nosicie z czym łączycie?

Chętnie przeczytam Wasze opinie;)
  • spodnie Zara
  • bluzka River Island
  • torebka Monnari
  • buty Deichmann
  • płaszcz lumpeks
  • naszyjnik chińczyk
  • okulary Parfois
  • pomadka Kontigo


;*
Iza



23 komentarze:

  1. W Twoich stylizacjach zawsze masz na sobie zloty zegarek, Kors? Napisz prosze jaka firma zaczne odkladac pieniadze bo przez ostatni rok 3tansze zegarki poszly do kosza:( dziekuje za odpowiedź pozdrawiam S.L.A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to nie zegarek Korsa, zegarek który noszę to polska firma Jordan Kerr.Kosztował około 130 zł mam go już bardzo długo noszę codziennie i jest w stanie idealnym polecam !;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie , płaszcz , buty, spodnie , okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki MEGA, nie wpadłabym na ten kolor, do tej pory myślałam: skóra=czerń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;* przyznam szczerze,że ja też do niedawna utożsamiałam skórę z kolorem czarnym;) w wersji khaki mega przypadła mi do gustu;) pozdrawiam !;)

      Usuń
  4. R.island,zara,monnari, a jeszcze niedawno było tutaj bazarek,lumpeks, tani sklepik dziś rzucasz drogimi markami tylko po to zeby pochwalic sie ze Cię stac?odlikowalam fanpage,bloga tez juz nie obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie widzisz w tym poście słowa lumpeks, tzn że masz problem ;) pozdrawiam

      Usuń
    2. Kociara1981 dokładnie;)!

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój post, zapał z jakim piszesz oraz stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję,bardzo miło mi to czytać pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Panią ! Jaki jest sposób na sukces??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) sukces to słowo ,do którego bardzo bardzo mi daleko. jeśli go osiągnę podzielę się receptą;)

      Usuń
  8. Też bardzo lubię skórzane spodnie nawet ostatnio kilka razy zamieściłam w nich stylizację; aczkolwiek u mnie w domu jest drobna różnica-ja wolę takie jak Ty zaprezentowałaś, moja Połowica-ze ściągaczami na dole w stylu joggersów ;-). I pogódź tu oba oczekiwania...
    ps. z rozmiarówką to masz rację-w sumie znalazłam tylko dwa sklepy gdzie mogę kupić coś w większym rozmiarze ;-(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana musicie znaleźć kompromis, aczkolwiek wiem zabrzmi to feminstycznie , ale ja tam bym trzymała się tego co Tobie się podoba;) rozmiarówka w Polsce jest tragiczna , albo mega polowanie na okazję , albo zakupy w lumpeksach !pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Wowwwwww! I love your blog! I hope you will like mine.


    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com



    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, anorektyczne 44 :) Rozbawiłaś mnie. Ja mam rozmiar 44 i czuję się gruba :P
    Ogólnie super wyglądasz w tych spodniach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu, też to mam! Mam wolny dzień, czekam aż mój prywatny Pan fotograf wróci z pracy i pójdziemy w plener, by nacykać zdjęć na bloga, a tu oczywiście zawieje i zamiecie śnieżne, tudzież zacinające deszcze hihihihi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz poświęcony mi czas <3