Strony

czwartek, 14 maja 2015

Utrwalamy piękno Plus Size z Pure Collagen

Dziś parę słów o tym,dlaczego warto wierzyć w cuda. Jeśli do tej pory myślałaś,że kolejne cudowne tabletki to zwykły chwyt marketingowy i wyrzucone w błoto pieniądze koniecznie przeczytaj ten wpis i uwierz,że są ludzie,którzy pomogą Ci obudzić w sobie piękno...
W dobie marketingu,który wciska nam co popadnie, otwierając gazetę, internet,czy chociażby zerkając na uliczne billboardy mam wrażenie,że każdy próbuje sprzedawać wszystko co się da. Magiczne tabletki spalające tłuszcz, cudowne kapsułki na gęste i lśniące włosy,ujędrniające kremy,balsamy powiększające biust i wiele wiele innych "hitów",których zadaniem jest jedynie odchudzenie naszego portfela. 
Jestem osobą dość sceptycznie nastawioną do wszelkiego rodzaju nowości i ulepszaczy, z racji tego,że wiele razy przejechałam się na specyfikach,które bardziej mi zaszkodziły niż pomogły. Podczas kongresu Polish Business Woman&Life, spotkałam Ilonę, właścicielkę firmy NOBLE MEDICA, po chwili rozmowy okazało się,że Ilona to szalona kobieta-zupełnie tak jak ja! Jako,że nadajemy na tych samych falach, i jak to zwykle bywa u kobiet szybko przeszłyśmy na tematy urodowe. Tutaj okazało się,że Ilona może mi bardzo wiele pomóc, a ściślej mówiąc pomóc może mi PURE COLLAGEN. 
Z ogromnym zaciekawieniem słuchałam pozytywnych opinii na temat produktu nie tylko od samej Ilony,ale również od uczestniczek Kongresu,które z  produktem miały już do czynienia. Stwierdziłam,że nie mogę przejść obojętnie, obok czegoś co prawdopodobnie ma tak dobroczynny wpływ na nasz organizm. Dlaczego piszę prawdopodobnie? Tak jak wcześniej wspominałam jestem osobą nie tyle bardzo wymagającą, ale taką ,która wiele razy zawiodła się na produktach w tabletkach. Kobieca ciekawość nie zna jednak granic, rozpoczęłam wielkie testowanie!

Kolagen- a cóż to takiego?

Innowacyjny nutrikosmetyk zamknięty w małej tabletce młodości z największą dawką kolagenu z ryb morskich wzbogacony o elastynę i antyoksydanty.
Pure Collagen jest idealnym nutrikosmetykiem, który dzięki zawartości witamin i minerałów wyraźnie poprawia stan i wygląd naszej skóry. Jest preparatem hipoalergicznym, składniki tabletki pozbawione są jakichkolwiek substancji alergizujących.
Pure Collagen przeznaczony jest dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku chcących zachować zdrowy i młody wygląd na dłużej.
Tak dobrany skład preparatu Pure Collagen (wzbogacenie o witaminy C i E oraz ekstrakt z pestek czerwonych winogron) pozwala na uzyskanie widocznych efektów kuracji już po zastosowaniu 1-2 opakowań w zależności od kondycji skóry, wieku oraz masy ciała. Pure Collagen stworzony, by zachować młodość na dłużej, dzięki największej dawce kolagenu z ryb morskich w jednej tabletce.

No tak , to słowa producenta, brzmi obiecująco,prawda? Zanim rozpoczęłam testowanie, pomyślałam sobie, kurczę.. jeśli rzeczywiście daje takie super efekty to na ulicach nie powinno być ludzi borykających się z problemami. 

Przejdźmy teraz do samych tabletek
Standardowej wielkości kapsułki , o... zapachu ryby. Tak moi Drodzy zapach jest wyczuwalny,  dość intensywny. Dlaczego? Są to tabletki naturalne, nie naszpikowane sztucznymi ulepszaczami, intensywny zapach jest potwierdzeniem autentyczności produktu. UWAGA- ważna informacja- zapach nie zostaje na dłoniach ,nie jest absolutnie wyczuwalny po połknięciu tabletki- kapsułka przed randką?- bez problemu ! Będziesz piękniejsza!

Jeśli interesuje Was więcej technicznych informacji odsyłam na stronę NOBLE MEDICA,

Przejdźmy teraz do moich spostrzeżeń oraz opinii odnośnie PURE COLLAGEN.
W tej chwili kończę właśnie drugie opakowanie produktu. Co mogę powiedzieć? Działa! Jeśli spodziewacie się teraz zachwytów typu " ach cóż za wspaniały produkt" możecie opuścić tę stronę. 
Nic w naszym życiu nie dzieje się bez przyczyny, nic też samo się nie zrobi,aby uzyskać jakikolwiek efekt najważniejszą cechą w jaką musisz się uzbroić jest cierpliwość. Nie od razu Kraków zbudowano. Idealnie odzwierciedla to moją przygodę z PURE COLLAGEN  .
Po pierwsze czas, aby uzyskać jakiekolwiek efekty musimy cierpliwie poczekać. Po pierwszych dwóch tygodniach nie widziałam,żadnego rezultatu, po za tym ,że w kilku pierwszych dniach na mojej buzi pojawił się wysp "niespodzianek",które na szczęście szybko zniknęły. 
Dni mijały, tabletki łykałam i w pewnym momencie powiedziałam sobie : "nie widzisz efektów, może powinnaś zwyczajnie przerwać kurację, produkt chyba nie jest dla Ciebie". W tym o to momencie przypomniałam sobie słowa tych wszystkich Kobiet, które były wdzięczne Ilonie za tak rewelacyjny produkt, jakim jest PURE COLLAGEN. Stwierdziłam,że dam sobie jeszcze czas.

Po skończeniu pierwszego opakowania, zauważyłam następujące zmiany:
- mniej wypadających włosów
-widocznie zredukowane niedoskonałości na twarzy: mniej wągrów, zaskórników, oraz przykrych podskórnych niespodzianek.
Właśnie wtedy zrozumiałam fenomen działania tego produktu.
Od końca pierwszego opakowania było już tylko coraz lepiej.

Kiedy każdego kolejnego dnia, budziłam się rano widziałam,że moja skóra się zmienia, błysk ze strefy T zmniejszył się do minimum, niedoskonałości zostały zredukowane, włosy przestały wypadać garściami,paznokcie zniszczone maniciure hybrydowym stały się twardsze, już nie boję się szukać kluczy w torebce z obawą,że moje dłonie na tym bardzo ucierpią. Jednak efektem ,który przeszedł moje najśmielsze oczekiwania jest poprawa stanu nawilżenia skóry. Jako osoba borykająca się ze skazą białkową, moje ciało pokryte jest drobnymi suchymi krostkami, które w szczególności występują na ramionach, do niedawna było to moją zmorą- dziś nie wstydzę się założyć sukienki lub bluzki bez rękawów. Skóra jest widocznie "nawodniona", a niedoskonałości w postaci tzw. "kaszki" na ramionach zostały zredukowane do minimum!!!

Jeśli chodzi o stawy, w wieku 24 lat nie borykam się z takimi problemami, myślę jednak,że jako osoba plus size,która ma kilka nadprogramowych kilogramów PURE COLLAGEN jest świetnym rozwiązaniem profilaktycznym, dbającym o kondycję naszych stawów.
Teraz już same widzicie,że cierpliwość naprawdę popłaca. Nigdy nie należy oczekiwać "cudów" po pierwszej kapsułce. Warto obserwować swoje ciało,wsłuchać się w jego rytm,aby tak jak ja stwierdzić jak bardzo dzięki PURE COLLAGEN nasz organizm jest nam wdzięczny.

Dla Was również przygotowałam niespodziankę, jakiś czas temu na moim FAN PAGE'U wraz z NOBLE MEDICA ogłosiłyśmy konkurs

O to nagrody,które wkrótce trafią do moich Czytelniczek<3
Dla tych,którym nie udało się wygrać zestawu dwóch opakowań PURE COLLAGEN wraz z właścicielką NOBLE MEDICA, przygotowałyśmy dla Was super rabat!

Wystarczy,że podczas zakupów wpiszecie hasło: ADORE, otrzymacie wówczas 25 % rabatu na zakup PURE COLLAGEN !!! oraz darmową przesyłkę!!!

Zapraszamy serdecznie do zakupów NOBLE MEDICA ;)

Pamiętaj proszę o tym,że jesteś piękna, czasami  tylko o tym zapominasz. PURE COLLAGEN sprawi,że obudzisz w sobie piękno na nowo.!
Najlepszą nagrodą dla samej siebie jest móc z dumą spojrzeć w lustro,-abyś mogła to zrobić już teraz zacznij stosować PURE COLLAGEN

Gwarantuję Ci spektakularne rezultaty.

<3

3 komentarze:

  1. Muszę wypróbować, po takiej recenzji na pewno zakupię! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa. Rezultaty zachęcają do wypróbowania. Szczególnie to silne nawilżenie skóry kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować :) bardzo fajna recenzja
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz poświęcony mi czas <3