Strony

czwartek, 21 maja 2015

Śniadanie z Kontigo

Kontigo - znaczy z Tobą !

Dziś zapraszam Was na mini zapowiedź postu,który w przeciągu kilku dni pojawi się na moim blogu. Marka Kontigo, przewijała się już kilkakrotnie na moim fanpage'u , Odkryta zupełnie przypadkowo  w listopadzie ubiegłego roku, dziś jest moją największą kosmetyczną miłością. Asortyment Kontigo , to luksus,na który każda z Was może sobie pozwolić. Każda! Niezależnie od tego jakim budżetem dysponujesz, Kontigo wychodzi do Ciebie! Nie rujnuje Twojego portfela, nie powoduje wyrzutów sumienia...

Sprawia,że każdego dnia jesteś piękną , odmienioną, lepszą wersją samej siebie. Moja współpraca z tą marką rozpoczęła się już jakiś czas temu , zaczęło się od warsztatów makijażowych z Harrym J. makijażystą Kontigo oraz ulubieńcem setek kobiet. Właśnie dzięki Harremu dziewczyny odkryły w sobie niesamowitą moc oraz magię jaką daje makijaż . Harry to prawdziwy artysta, z rozbrajającym uśmiechem tworzy cuda na twarzach kobiet,które nie do końca są w stanie uwierzyć w to,że widzą w lustrze własne odbicie.
Ja również byłam w lekkim szoku , kiedy zobaczyłam efekt końcowy mojej metamorfozy. No właśnie o metamorfozie będzie mowa! Jakiś czas temu wraz z Harrym postanowiliśmy zrobić ze mną wielki efekt wooow! Osoby,które mnie znają wiedzą,że na codzień makijażu raczej unikam. Hmm.. no okej , umówmy się chciałabym i boję się ,a tak właściwie to nie umiem.Jakiś czas temu poddałam się pewnej metamorfozie,mianowicie Harry pokazał mi kilka prostych tricków dzięki,którym wiem jak "otworzyć" swoje oczy oraz wysmuklić twarz. Teraz już nikt nie powie mi "ale się nie wyspałaś"! Wiem,znacznie więcej i już wkrótce podzielę się z Wami moją nowo nabytą wiedzą. Przejdźmy teraz do meritum. Dziś w salonie Kontigo odbyła się premiera naszej metamorfozy , połączona z jakże wspaniałym eventem, mianowicie śniadaniem prasowym, w którym miałam przyjemność wziąć udział.
Zapraszam Was na mini zapowiedź relacji z dzisiejszego dnia, było naprawdę pięknie. Przede wszystkim za sprawą niesamowitej atmosfery, magii Harrego , oraz obecności naprawdę wspaniałych ludzi. Kompletna relacja wraz z moją makijażową przemianą pojawi się w przeciągu kilku dni. Jeśli zastanawiacie się teraz czemu to właśnie ja poddałam się metamorfozie z Harrym , odpowiedź jest bardzo prosta! Zrobiłam to nie tyle dla siebie co dla Was. Wiele z Was, moich czytelniczek, to nieśmiałe,niekiedy szukające swojej drogi Kobiety, już niebawem zobaczycie, jak za sprawą makijażu wzrasta poczcie własnej wartości. Pamiętaj to Ty i Twoje własne "JA" jest najważniejsze. Makijaż sprawi,że poczujesz się piękna we własnej skórze. Wiem, dziś to dla Ciebie zwykły make up, wkrótce zobaczysz prawdziwą sztukę, która odmieni Ciebie;)
Zaczęło się tak:

Przed Kontigo niebieski dywan;)
 środku również piękne niebieskie akcenty;)
Pysznie;)
i słodko!
Zjawiskowa Rita Amaral, założycielka marki Kontigo
Imprezę poprowadziła Agnieszka Popielewicz- makijażowe konsultacje z Harrym;)
i ostatnie poprawki;)
Dziewczyny miały możliwość z pomocą Harrego indywidualnie skomponować własną paletkę cieni
Anna Wendzikowska już wybrała
i z uwagą słuchała rad naszego Mistrza;)
Selfie musi być ;) Blogerka Make Up Today;)
w temacie selfie-ciąg dalszy;)
pyszne drinki mega poprawiają humor;) nawet jeśli są bezalkoholowe;)
Moje serce skradła róża i truskawka<3 love it;)
Różany toast z Róża- wspaniałą wizażystką Kontigo;)
spersonalizowane upominki- mega!
Kobiety go uwielbiają , bez dwóch zdań!
Kochani, na dziś to już wszystko , wkrótce bardzo dokładnie przybliżę Wam markę Kontigo, powiem więcej będzie też cała masa niespodzianek!
Dziś ja jutro , Ty możesz poddać się niesamowitej metamorfozie z Harrym J. , a później nie pzoostaje Ci nic innego jak tylko błyszczeć;)

Niebawem więcej foto, video oraz innych atrakcji;)

A Wy, słyszeliście wcześniej o Kontigo?;)

;*
Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz oraz poświęcony mi czas <3