Strony

piątek, 17 lipca 2015

Nic do dodania...

Zgadzacie się z tym,że nawet najpiękniejsze ubranie nie dodaje uroku jeśli człowiek sam w sobie pozbawiony jest podstawowych wartości? To moja teoria w stu procentach. Często, a właściwie zawsze sprawdza się fakt,że nawet najprostsza stylizacja potrafi wywołać efekt wow. Chcesz wiedzieć dlaczego...? Przeczytaj...
W dzisiejszym wpisie nie znajdziecie moich porad jak czuć się piękną bez względu na rozmiar. Dzisiejszy post potraktuj jako zaproszenie do magicznej krainy zdjęć. Jeśli nie masz pomysłu na poprawę humoru, nic nie postawi Cię na nogi jak energetyzująca sesja zdjęciowa! Brakuje Ci pomysłu na stylizację? Nie musisz się martwić! Tak jak wspominałam na początku najprostsze zestawy są najpiękniejsze. Wymyślne, przerysowane ubrania? To nie dla mnie!  Napisałam na początku, że proste stylizacje wywołują efekt wow, pod warunkiem,że fotograf, który robi zdjęcia wkłada w to całe swoje serce. Wówczas nie musisz martwić się o to, co masz na sobie, ponieważ wiesz,że efekt wprawi Cię w osłupienie! Mam to szczęście, że spotykam na swojej drodze ludzi, którzy mi pomagają, wspierają, sprawiają,że rozwijam się, ewoluuję, nie trzymając się tylko codziennej rutyny. W ten właśnie sposób poznałam Emilkę, która swój zawód traktuje jak największą życiową pasję. Kiedy umawiałyśmy, a właściwie nie umawiałyśmy na sesję, ponieważ wyszła totalnie spontanicznie, prosiłam Emilkę o kilka fotek. Kiedy zobaczyłam rezultat naszych działań, ucieszyłam się jak małe dziecko. Teraz już wiem, że będzie to długofalowa i owocna współpraca. Zachęcam Was gorąco do polubienia fan page'a Emilki na facebooku KLIK. Emilia oprócz mody wykonuje również inne sesje, plenerowe, ślubne, portretowe, studyjne oraz wiele innych.
Zapraszam teraz do obejrzenia zdjęć, które pokazują prostą stylizację. Klasyczną sukienkę maksi, jeansową kamizelkę oraz mój totalny must have sezonu białą torebkę z frędzlami do tego ulubione okulary, biżuteria i letni look gotowy!
UWAGA:
Dużo zdjęć, dla mnie wszystkie są naj ;)










Moja ulubiona torebka zakupiona w sklepie internetowym Kupbuty. To sklep, który w swoim asortymencie oprócz torebek posiada obuwie, akcesoria oraz nietuzinkowe ubrania. Zaglądajcie koniecznie KLIK. ;)
Torebka to idealne dopełnienie moich letnich stylizacji ;)




Jak widzisz niezależnie od tego czy jesteś XS czy XL możesz czuć się piękna. Powyższa stylizacja jest jednym z moich ulubionych letnich zestawów. Co najważniejsze sukienkę oraz kamizelką można dowolnie łączyć z innymi elementami garderoby tworząc kolejne inspirujące zestawienia.
Jeśli chcesz zrobić prezent sobie lub komuś mieszkasz w Warszawie lub okolicach koniecznie umów się na wspólną sesję zdjęciową. Będziesz oczarowana jej osobą oraz efektami waszej współpracy!
Jutro czeka mnie kolejna sesja , i wiesz co? Już nie mogę się doczekać!

- sukienka H&M bieżąca kolekcja
-kamizelka New Look lumpeks
-torebka Kupbuty.com do kupienia TUTAJ 
- okulary- bazarek

Dajcie znać jak podoba się Wam moja stylizacja;)

;*
Iza

8 komentarzy:

  1. Proste stylizacje sama tez lubię stawiam na klasykę ona zawsze się obroni.Potrafisz stworzyć cudne stylizacje.Swoją drogą są całość wyszła znakomita -dobra dość tych komplementów -miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała streetowa stylizacja, ja również uwielbiam latem nosić maxi sukienki, które tak świetnie pasują do każdej sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie trafiłam na Twojego bloga i zdecydowanie zostaję na dłużej! Kobieta może być piękna i modna w każdym rozmiarze, a Ty jesteś na to doskonałym dowodem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja. Od fotografa podczas sesji zależy bardzo dużo, gdy nie współpracuje on z modelką i na odwrót to zdjęcia nie mogą być fajne. Widać, że ty dobrze dogadujesz się ze swoim fotografem bo zdjęcia są cudowne. :))
    Zapraszam do mnie http://poprostukllaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! Bardzo lekki zestaw, uwielbiam dżinsowe kamizelki do sukienek :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie uważasz, że lepiej by było gdybyś schudła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie uważasz, że lepiej by było gdybyś się podpisała/podpisał ? I pochwaliła/pochwalił swoją buźką

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz poświęcony mi czas <3