Strony

niedziela, 21 czerwca 2015

Otulona zapachem


Czy kiedy jesteś nago , czujesz się pięknie?
Ja tak! W zaciszu domowej sypialni, nagość to piękne zjawisko, jednak kiedy trzeba wyjść do ludzi wypada zadbać o odpowiednią oprawę. Piękne sukienki, efektowne dodatki, makijaże, misterne fryzury to tak naprawdę elementy planu,który realizujemy każdego dnia, kiedy to szykujemy się do szkoły,pracy, czy chociażby na spotkanie z przyjaciółką. Pamiętaj jednak o tym,że nawet najpiękniejsza kreacja, czy najbardziej staranny makijaż nie będzie miał sensu jeśli zabraknie podstawowego trybiku a całej machinie,którą każdego dnia wykonujesz. Mianowicie.... zapach....
"Zapach Kobiety", to jeden z moich ulubionych filmów, a jaki jest jeden z moich ulubionych zapachów?



 Hmm... trudny wybór. W zasadzie to chyba nie mam. Lubię kultowy Angel, Miss Dior Cherrie również mogę zaliczyć do tych naj.., a na słowo Chanel mam ciarki. Dla mnie zapach to absolutny must have każdej stylizacji. Wiesz, co? Codziennie ubieram się inaczej-zapachy zmieniam również! 
"Robić i zarobić nie robiąc nic!" To słynne słowa z piosenki duetu Donatan i Cleo. A co zrobić,aby każdego dnia pachnieć inaczej i nie zbankrutować? 
Nie oszukujmy się ceny perfum w perfumeriach zaczynają się od 200/300 zł w górę. Na polskim podwórku mamy również całą masę tańszych zapachów, które zazwyczaj są okej, jednak po godzinie , a niekiedy po wyjściu z domu zazwyczaj zadajemy sobie pytanie :"czy ja dziś używałam perfum?, kurcze, zostawiłam w domu butelkę, no bo jest dosyć duża, a i tak mam tyle,rzeczy w torebce... No to świetnie, cały dzień bez zapachu, no cóż po pracy przed randka wpadnę do Sephory poratuję się testerem..." Założę się,że takie sytuacje miałaś na pewno-ja również mam identyczne doświadczenia! Drogie perfumy, fajna sprawa, jednak z reguły kupujemy jeden zapach, kończymy go, kupujemy kolejny i tak w kółko. Tańsze drogeryjne perfumy z reguły krótkotrwałe, jednocześnie trochę frustrujące, ponieważ jeśli wydajemy 50, czasami 80 , a niekiedy 100 złotych na coś, co po chwili zanika, od razu pojawiają się myśli" no tak mogłam dołożyć, kupić coś droższego,lepszego, a nie wyrzucić pieniądze w błoto." Zatem, jak zjeść ciastko i mieć ciastko?
Bardzo prosto!

Odwiedzić Perfumerię Neness KLIK ;) !
Dla mnie to absolutny hit oraz odkrycie roku, Perfumeria Neness posiada w swoim asortymencie odpowiedniki znanych,kultowych zapachów. Zamknięte w eleganckiej, szklanej fiolce z łatwością zmieszczą się w każdej,nawet najmniejszej torebce! Jednak największą zaletą perfum jest to,że po za praktycznie identycznym odzwierciedleniem zapachu oryginalnego , trwałość przyprawiła mnie o zdumienie! Zapach utrzymuje się na  skórze do  10-12 godzin!!! Bez poprawek, niezależnie od temperatury, zapach utrzymuje się nie tracąc intensywności. Perfumy testuję już ponad miesiąc czasu, jednak celowo troszeczkę zwlekałam z tym wpisem,aby mieć absolutną pewność,że dzielę się z Wami czymś, co w dużej mierze rozwiązało moje zapachowe rozterki. Dodatkowo 2 fiolki perfum podarowałam w prezencie moim koleżankom,aby również sprawdziły trwałość na swojej skórze. Reakcja była identyczna :piękne zapachy oraz super trwałość! Teraz już nie muszę stać przed dylematem na jaki drogi zapach mogę sobie pozwolić, martwiąc się jednocześnie czy w sytuacji kiedy wydam 400 zł na perfumy będę w stanie opłacić rachunki. Kolejną niekwestionowaną zaletą Perfumerii Neness są ceny! Za fiolkę o pojemności 22 mililitrów, płacimy 12zł! Otrzymujemy tym samym luksus za grosze. Piękny zapach, opakowanie,które możemy zabrać ze sobą wszędzie, idealna trwałość oraz bajecznie niska cena, no i jeszcze jeden w sumie bardzo istotny atut. Przemiła, fantastyczna obsługa, która służy każdemu klientowi fachową radą oraz pomocą. 
Zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć, jak z bliska prezentują się fiolki wypełnione cudownymi zapachami. 

Fiolki są bardzo klasyczne,eleganckie w żaden sposób nie nachalnie rzucające się w oczy. Dzięki temu możesz wyjąć je z torebki praktycznie wszędzie, i dyskretnie poprawić zapach, chociaż uwierz, nie musisz tego robić,ponieważ zapachy są mega trwałe;)

 Jak widać wody perfumowane- to wyjaśnia rewelacyjną trwałość zapachów!

Perfumeria Internetowa Neness w swoim asortymencie ma mnóstwo zapachów , odpowiedników światowych marek typu: Armani, Chloe, Chanel, Calvin Klein, Dior i wiele wiele innych każda z Pań z pewnością odnajdzie swoje perełki. Należy pamiętać,że Neness, to również zapachy dla Panów, i to w równie pokaźniej ilości. Warto zwrócić uwagę, ponieważ Panowie niekiedy jeszcze bardziej zabiegani niż my kobiety, zapominają o tak istotnym elemencie jakim jest zapach,albo przez długi okres pozostają wierni jednemu zapachowi, a przecież oni tak jak my mogą cieszyć się każdego dnia, innym , nowym zapachem! Warto zatem robiąc zakupy pomyśleć o swoim ukochanym;)

a Ty jakich perfum używasz?
Pozostajesz wierna jednemu zapachowi, czy może tak jak ja lubisz stawiać na nowości?
Spotkałaś się już z Perfumerią Neness ?;)

Jeśli jeszcze nie ma Cię na moim fan page'u zapraszam TUTAJ, ponieważ szykuję super konkurs specjalnie po to,abyście mogli jeszcze lepiej poznać te cudowne miejsce jakim jest świat perfum według NENESS .


;*
Iza

6 komentarzy:

  1. 22 ml za 12 zł? To nie może być oryginał, a jedynie coś "na wzór", który na bank nie będzie utrzymywał się na ciele tyle samo czasu co oryginalne perfumy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież pisze, że są to odpowiedniki... Osobiście z całego serca polecam ;) Używam i jestem mega zadowolona.

      Usuń
  2. Przecież pisze, że to odpowiedniki, oryginalne firmy NENESS. Ja używam i jestem mega zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam 6 szt perfum żeby przekonać się czy faktycznie przypominają oryginały. 3 sztuki wgl nie pachną jak oryginały mało tego w niczym nie przypominają zamachu, ktory miały imitoiwać. 2 szt faktycznie spełniają oczekiwania a jedna ledwo przypomina oczekiwany zapach. Ja nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe buteleczki prezentują się miło i elegancko, myślę od jakegoś czasu o zakupieniu na próbę ale nie mogę oprzeć się wrażeniu, że odpowiedniki są mało trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też należę do grona fanek perfumetek, korzystam z nich już jakiś czas i jestem bardzo zadowolona :) pozdrosy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz poświęcony mi czas <3